2008-05-05

Family and friends in London/Família i amics en Londres






4 dies ben intensos amb molt bona companyia!!! Ma mare, la meva germana, Tereseta, Teresa i Joan, tots d'una!!! Els primers 2 dies compaginant la feina i les visites i el cap de setmana fent la turista com mai!
Van arribar ben carregats de menjar de la terra: taronges, advocats, pernil, vi, coca maria de la uela,...i mil coses més!! quin gust!!
A que no sabeu que hi ha en el Hyde Park? les penques més tendretes que he provat mai!! quin arròs caldós amb fesols i penques que vam fer!!!
I la visita al "Maquinpam"=Buckingham? mare meva quina risa!! el Joan cantant la cançó d'Eurovisión ben alt al ritme dels soldadets que feien la guardia! no té preu!!
I la nit al Shunt? projeccions, música en directe,... una passada! llàstima que estiguès tan cansada,.. Perque si senyors,.. mentre la visita arribava, la Laia estava d'entrega, l'entrega final del projecte, treballant molt dur durant unes quantes setmanetes per aconseguir acabar d'entregar tot,.. Ara esperem que les properes setmanes siguen més tranquiletes i així acabar de preparar tots els papers de la beca que vaig a demanar-me,..que ja vos ho explicaré quan me la donen, si es que me la donen,..
Bé espere que vos agraden les fotos. Vos torbaré a faltar a tots els que heu envaït la meva casa durant aquests dies!!! podeu tornar a envaïr-la quan vullgueu!!! hehehe

2 comments:

llum de lluerna said...

boniketa meua!!! meu he passat bnissim!! tinc moltes ganes de tornar!!! i pensar k este matí estava allí am tu xe!!!
mos em rist bona cosa eee!!!
jupe Laieta!! ja et trobe a faltar!!! mecaguen!!!
pero tornare!!! k encara em queden moltes coses x a vore!!!

munto bssitos i una super abraçadeta!!!
testime mooolt!!

teresa said...

si si...caldrà nar a fer la collita de penques...que gosaes boones que estaven, amb un tronc da pam del pae..vaig patir i tot per arrancar-les! a la proxima, una navaixeta..jejje. Bo, esTATE al loro que quen vinga la temporà jo doblegue...jejjejjje
un abracet boniketa,
3A