2007-09-17

ens comencem a sentir com en casa,... guardant les distancies,... /we start to feel like at home,.. saving the distance,...

Ei!!! aci estic un altre cop!!! uff!! tinc tantes coses per contar que no se per on comensar!!! hehehhe bona senyal, veritat?

Doncs el dimecres passat em vaig traslladar a la casa nova, finalment a la casa on viu la portuguesa amiga de la meva amiga Ester,... aci tambe viu una noia de Noca Zelanda, pero la veritat es que l'he vist molt poc,... Per fi he pogut desfer la maleta i dormir en un llit com Deu mana,... De moment l'habitacio esta molt buida pero ja s'ha anira omplint,... i tinc un llit doble i bastant espai, aixi que tots aquells que vulgue podeu vindre a ferme una visiteta,... El pis esta en Bethnal Green, a l'est de Londres, propet de Liverpool Street, i al costaet del museu de la infancia,... una zona molt popular i multi-etnica, com tot Londres, vaja,... hehehe
Com que vaig estar currant el dissabte passat, ens van donar el dimecres lliure, i es per aixo que vaig a profitar per fer el trasllat,...

El dijous, en acabar la feina, vaig anar a fer una copeta i a donar un passeig per el soho i chinatown amb un amic de l'oficina que viu per aquella zona,..

I el divendres, fou increible, quina bogeria!!! el meu cap (en la piramide Fosteriana, el que va despres del sir Norman Foster) per agrairnos el nostre esfors, dedicacio i bons resultats, ens va convidar a unes copetes de vi i cervesa alli mateix a l'oficina, a partir de les 16,30 i despres,... cap a les 19 vam anar tots cap al bar on solem anar amb els de la feina, i alli,.. barra lliure a compte d'aquest senyor!! si, si,.. va pagar tot el que la gent (vora 100 persones) va estar beguent durant tota la nit,.. no vull ni imaginar quanta pasta ha de guanyar,... pero esta be que la comparteixi, hehehe

El dissabte i el diumenge va ser l'openhouse London, que es com una jornada de portes obertes en la que pots anar a visitar edificis que de normal no estan oberts al public. Hi ha vora 500 edificis que obren les seves portes!! en alguns has de reservar i en altres fer cua,... la veritat es que hi participa gent molt diversa, no nomes arquitectes! Jo vaig anar amb una amiga de la feina i la meva amiga italiana Betty i un amic seu a veure el LLodyd's building de Richard Rogers, i despres a veure el despatx del David Chipperfield, que despres de veure el de Foster em va semblar molt petitet,... I despres, a Candem on ens vam troba amb uns altres amics de la Betty (2 dissenyadores de joies i un director de cinema) i mes tard anarem tots a sopar al pis de la cosina de la Betty. Quina passada de pis!!! mare meva! increible per a ser a Londres,... era una antiga escola que havien convertit en edifici residencial i tenia molta llum i els sostres molt alts,... Varem tenir un soparet encantador amb molt bona companyia, pero com a bons mediterranis que erem,.. doncs se'ns va fer super tard!!! i no varem poder arribar a hora a la festa al gerkin (que es l'edifici falic del Foster a London city) be, de fet vam arribar, pero nomes quedava 1.30 per a que s'acabara la festa i valia 15 pounds, aixi que ho varem deixar estar. La festa comensava a les 9 i nosaltres arribarem a les 12.45,... a la proxima haurem de sopar en horari angles,... Despres intentarem anar a algun club, pero tot tanca molt d'hora!!! aixi que cap a casa a descansar,... encara que arribava a les 3 del mati,... els bus nit anaven super plens i no paraven!!!

I el diumenge, open house un altre cop,... Primer vam anar a veure el Institue of Cell & Molecular Science, un edifici molt contemporani de Alsop. Un interior, hum,.. com diria jo,... increible,... ple de color amb blobs quasi flotant per l'aire,... semblava tret de la imaginacio d'un nen,... Despres visitarem una Biblioteca, normaleta,.. i despres un edifici de vivenda social dels anys 60 que recordava a la unite d'habitation de Le Corbusier, pero no era tan bo,.. aquest darrer era obra de Goldfinger un arquitecte hongares. Aquestes visites les vaig fer acompanyades d'Audun i Hakun (company de pis de Audun) i Betty. I a continuacio, la Betty i jo ens en anarem a el Festival del Tamesis: paradetes, musica, carnaval i focs artificals per acabar de rematar!encara que m'esperava que aquests darrers foren mes impressionants, la veritat,... I despres de gelar-me una mica (ahir va comensar a fer frescoreta) vaig tornar a casa rebentada!!! i avui estic una mica afonica,.. pero be,.. va valdre la pena,...

2 comments:

Anonymous said...

hola un altra vegada, jeje. EStas vivint amb la amiga de la meva germana portuguesa? una xica baixeta amb el monyo rull? si es eixa la vaig coneixer quan estava en london i era super bona xica. Malegre que hages trobat definitivament un pis.
Veig que no pares ni un moment, aixo es bo!
a passar-ho be i a disfrutar.
un abraç
Andrea

Anonymous said...

hola Laieta!!!
esta molt bé aquest blog!!!Ara ja sabem on anar si volem saber que es de tu, perque com tu sempre estas perduda!!!hehehe!!!
Jo també coneixc a eixa portuguesa! de fet, sense voler en va cremar el braç amb el cigarro un día que vam ixir de festa i encara tinc la marca, així que la recordaré per molt de temps..heheh...pero molt bona xica, donali records!!!
passa-ho be, encara que no cal que t'ho diga, tu ja ho fas!!
besets!
NEUS