2007-10-02

Ja s'acosta el fred,...

Ja ha passat bastant de temps de de l’ultima vegada que vaig escriure, sento no escriure mes frequentment pero es que encara no tinc internet a casa I, com ja sabeu, des de la feina no tinc acces al meu blog.

Haure de posar-vos al dia rapidament,…
Fa dues setmanes va ser el cap de setmana del disseny. El divendres a la nit la Betty, la meva amiga italiana que comensara a estudiar a la AA, va vindre al S-bar, alli vam estar bevent vinet I xarrant amb alguns amics de l’oficina,.. despres marxarem a Hoxton Square per continuar la festa. El dissabte va fer molt bon dia I estiguerem passejant per Brick Lane, visitant algunes exposicions, I parent-nos a menjar de quant en quant (per cert, en Truman Brewery hi ha un lloc on fan uns pizzes bonissimes!) A la nit anarem de soparet amb la Carmen (una noia granadina que treballa amb mi) a casa de la Betty I despres a una festa a casa d’una amiga de la Julia (una noia gallega que tambe treballa amb mi) en la festa hi havia gent bastant diversa, de diferents llocs I precedencies I no eren tots arquitectes!!! Alli, despres de degustar una bona quantitat de formatges acompanyats de vinet,.. em vaig quedar dormida,.. sisisi,.. la musica no era massa bona I la festa havia comensat a relaxar-se aixi que sentadeta al sofa, cansada com estava,… I em vaig pegar una bona becadeta,… I el diumenge dia de picnic al parc, jo I la Betty ‘mano a mano’ ens varem anar a passejar per Hampstead Heath, un parc que hi ha al nord de Londres I des del qua les pot tenir una bona panoramica de la ciutat, gracies a les seves condicions topografiques, un bon lloc per fer un bon passeig romantic,.. hehehe

La setmana seguent, que fou la setmana passada,… Va comensar a augmentar la feina al despatx, ja que avui teniem entrega,… Aixi que em va tocar quedar-me mes d'un dia fins tard per l'oficina. El divendres vaig anar a un concert de musica classica a Southbank I despres a fer-me'n una pel centre pero el dissabte em va tocar vindre a treballar,… 12 hores em vaig passar a l'oficina! I el diumenge, feta pols,… pero amb ganes de prendre l'aire,.. Vaig quedar amb Carmen I unes amigues seves italianes que havien vingut a veure-la I vam estar passejant per Candem on em vaig comprar una cartera nova (ja que el dijous anterior m'havien furtat la meva,..) I un vestidet,… Cap al tardet vam anar a esperar a la Betty que arribava de Roma I vam estar fent-nos un vinet en el jardi d'un bar que esta propet de sa casa.

I ahir,.. 'festa del pijama' heheheh… Ahir vaig anar a quedar-me a casa la Carmen amb les italianes que ens van preparar un soparet ben bo!! I despres vam tenir unes bones risses,.. I a dormir que avui,.. De cap a la feina, amb el cansanci acumulat del cap de setmana,.. Almenys avui no ha estat tan estressant,… encara que no se que es millor,… I dema,.. A veure si puc arreglar el tema de la targeta I el banc, I l'agencia immobiliaria,.. Perque amb tanta feina no he pogut acabar d'arreglar totes aquestes coses,… aixi que dema al mati, me'l agafe lliure!! Hehehe espere que no em diguen res,...

No comments: