2007-10-05

recordant la terreta: els dies abans de marxar a Londres





2 comments:

Anonymous said...

LAIA!!!!

He vist el súper mail, m'alegre tantíssim q estigues bé per aquella terreta :-) veig q les coses et van mel i cada vegada estàs arribant més lluny. A vore si tinc un ratet i t'escric, val??

A l'institut de Teulada les coses d moment tmb van bastant encarrilades. Veig a Pilar i a ton pare seguit i estic contenta.


Ja parlem guapeta!

Cuida't!!!!!

Besets

Marina Casals Tres said...

Hola wapíssima!!! Acabo de veure el teu blog, ho havia intentat alguna altre vegada i no havia anat bé, em sembla que és per que ara tenim una millor connexió a internet...

Quina ilusió veure les fotos de l'estiu! Quins dies més tranquilets i agradables... ni punt de comparació amb aquesta tardor...

Nosaltres estem amb el Tap 10, molt atrassadillo per què vam anar una setmana a un seminari a Sevilla... Però ens ho vem passar molt bé i ens va anar molt bé per canviar d'aires... Que ja saps que això del tap 10 és una engoixa constant...

A sevilla vam anar-hi amb l'Alberto Altés, el David Balbás i la Maria Olazábal, els conèixes? La veritat és que són gent molt maca i vam estar molt a gust, treballar amb élls va ser molt fàcil ( i això no sempre passa). Ara hem acabat d'ordenar el treball fet a sevilla per a una publicació que volen fer del seminari... la feina no s'acaba mai...

El tap 10... Intentem porta-ho el millor possible... ara estem a l'Ametlla aprofitant que és pont per a treballar de valent amb el projecte i fer alguna escapadeta a la platja, que al sol encara es disfruta molt...

Bé guapíssima, m'alegro molt de saber de tu... i espero que tot segueixi bé! Per la matrícula del PFC ja ens diràs alguna cosa, recorda que és a mig desembre. Si vols confirma-ho al calendari de l'escola.

Bé, vaig a fer un amica de feineta... molts petonets i records de tota la familia! (tots hem vist les fotos!)

Cuida't molt i disfruta tot el que puguis!

marina