2007-12-19

Tribunal de pfc

Despres del disgust de l'altre dia a l'enterar-me de que havia passat el termini de sol.licitacio de tribunal,.. avui han sortit els tribunals! Mare meva,... quin acollonament, el pbrir el pdf i buscar el meu nom, al costat del qual sols hi havia un numero, i,.. que significava aquell numero?? doncs,.. que m'havia tocat el tribunal numero 6 i qui son aquest?? doncs,.. L'Antoni Font, el Josep LLuis Zamora i el Franc Fernandez, ningu dels quals te ni idea del meu projecte i al no portar a cap tutor amb mi,.. doncs sera bastant a l'aventura,... pero no passa res! dins del que hagues pogut ser,... crec que no em puc queixar,... aixi que presentare amb el meu benvolgut amic Jordi Sanchez (el qual supose que estara molt capficat ja que no es va enrecordar de dir-me que es sol.licitava tribunal,...) pero be,... ja veurem com va la cosa.
Molta sort a tots el pfceros i anims!!! (tambe per a mi ;-p)

No comments: