2007-12-16

Urban Bodies in London + Christmas Holidays coming!

Avui diguem que ha estat l'unic diumenge assoleiat del mes i jo, amb la meva gran forca de voluntat aci estic, cara l'ordinador des de fa 5 hores, i les que encara em queden per davant,... Si, si,.. no es broma, he d'aprofitar al maxim el poc temps que tinc per tal de tirar endavant el pfc, i aci estic dibuixant corbes de nivell per a que la maquina laser les pugui tallar i aixi fer la maqueta mes rapidament,.. pero aco es un autentic malson,... :-(

La setmana passada vaig tenir per aci a Adrian, un noi que vaig conexier gracies a la beca de Caja de Arquitectos i Servgi, una amiga de Turquia que va estar amb mi en Urban Body a Holanda (la qual vingue amb una altra amiga seva) Sempre es una alegria veure amics que fa temps que no veus, aixi que vaig fer una mica de turisme amb ells i algun que altre soparet. Pero entregues + visites + pfc,.. no es massa bona combinacio, ja que despres de 2 setmanes aixi, estas super esgotada,... De fet tothom no para de pensar-hi en els Nadals,... pero jo, quan m'apare a pensar-hi, me'n adone que seran uns Nadals mes cara l'ordinador i ufff,.. la veritat es que necessite vacances de veritat!!! pero be,.. el veure a la familia, estar en casa i menjar els dinarets de la uela, sempre ajuda a sentir-se mes descansada,... heheheh

Aquest passat divendres, com sempre, vam anar a fer-nos unes copetes amb la gent de l'oficina. Per a mi no va ser un gran dia, ja que al migdia, al entrar a la pagina de l'escola, em vaig enterar que feia 3 setmanes que havia passat el termini de sol.licitacio de tribunal de pfc,.. i ningu no m'havia avisat,... :-( la veritat es que jo hauria d'haver estat mes atenta, pero el fet d'estar treballant vora 13 hores al dia, no ajuda,... aixi que estava molt trista,... Pero be, vam anar de copes per tal d'oblidar la setmaneta tan pesada que haviem tingut i sorpresa! alli em vaig trobar a Will, un altre amic d'Urban Body que havia treballat a Foster + Partners feia uns quants anys.

I ahir,... tot el dia treballant a l'oficina amb les maleides corbes de nivell, que sembla que no s'acaben mai!!! i despres soparet 'por todo lo alto' amb la Carmen, a una pizzeria on les pizzes es demanene per centimetres, aixi que mano a mano, ens vam fotre mig metre de pizza i una bona amanida amb parmesano!!!

I avui,.. aci estic,... a verue si acabe les corbes de nivell i el 3d de l'entorn, lo qual seria un miracle,...

El proper dimecres, tindrem festa del grup 6, el grup on treballe, aixo significa que ens farem regales de l'amic invisible i despres de festeta,... I el dijous,.. una altra festa de tota l'empresa! sisisi, ens han donat unes mascares que haurem de decorar i sera com un concurs amb premis que fan tremolar (segons els rumors) El dijous a les 18'30 vindra un vaixell a recollir-nos i ens dura al Royal Festival Hall, on continuara la festa fins la 1 del mati. No sona malament, veritat?
I el divendres: rifa! on es rifen tot els regals que rep la companyia i els diners que es treuen van a una ONG. A veure si cau algo,...

El tema es que a part de totes eixes festes que m'esperen, s'han de fer moltes coses,..
1- entrega el dimarts
2- design review el dimecres
3- decorar la mascara
4- comprar regal de l'amic invisible
5- aclarir el tema del pis amb la noia que ocupara la meva habitacio despres de que me'n vaja.
6- aclarir el meu allotjament per a quan torne
7- fer les maletes
8- acabar el 3d + proves de render + proves de seccions

Uff,... son moltes coses per a tants pocs dies,... la veritat es que no se com ho fare,... Sera questio de seguir treballant,...

I be,.. d'aci res estare per la terreta!!!! que ja tinc moltes ganes!!!

1 comment:

Anonymous said...

Vaig aprendre molt