2007-08-31

després d'una setmana/ after almost one week,...

Avui és un dia ben extrany,... m'acabe de llevar en una casa que no es la meva però la qual tampoc ha estat la 'meva' durant els darrers dies, és a dir, després de passar uns 5 dies en casa del meu amic Audun, he vingut a estar-ne uns quants més a casa de l'Ainz. Vaig arribar ahir pel matí i em vaig passar tot el dia concertant visites per anar a veure pisos. I per la tarda,... bogeria!!! Totes les visites han de ser de 6 a 7 perquè aquesta és l'hora en la qual, la gent torna a casa després de la feina i encara no s'ha posat a sopar. En principi volia anar a veure 3 pisos que al final van poder ser només 2, degut als retrassos que vaig sofrir en la circular line del metro. Vaig aribar a presses i correres a la meva primera visita, vaig veure el pis a corre-cuita, i correguent fins a la segona visita, ja que 15 minuts després el noi de la casa havia de marxar. El segon pis que vaig visitar ha estat l'únic que de moment m'ha agradat suficientment com per quedar-me a viure una temporada. La veritat es que hi havia una molt bona atmòsfera en la que de seguida em vaig sentir a gust. El noi que em va ensenyar la casa era un noi anglès de vora 30 anys, músic de jazz i professor de psicologia i filosofia, curiòs no? Allí també hi vivia una noia espanyola (que ecara no he conegut) i un altre noi anglès que marxara al novembre. La casa era una passada!!! tot el terra de fusta, una cuina molt asseadeta, 2 sales d'estar, 3 banys,... L'habitació no era massa gran però tampoc no necessite gran cosa,... i hi havia un futon per a les visites!!! ah!! i netejadora totes les setmanes!! En principi m'agradaria molt quedar-me amb aquella habitació, perquè desprès del que he vist,... No és massa barata però al final ja no em ve de 200 euros més o menys al mes,... Les habitacions estan dels 600 als 800 euros al mes, una bogeria!!! I el millor de tot es que podria anar caminant a la feina!!!
L'únic problema es que està lliure a partir del 26 de setembre, així que m'hauria de buscar alguna altra cosa de moment,... o que algun amic em deixès quedar-me a sa casa,.. la qual cosa encara s'ha de negociar,...
A veure si hi ha sort i tot surt bé,....
Avui continuaré la meva cerca en busca d'habitació,... també estic buscant pisos amb dos habitacions on poder estar jo i la meva amiga italiana Betty que vindrà a estudiar arquitectura d'ací a unes setmanes,...
Però bé,.. s'acosta de nou el cap de setmana i avui divendres hi haurà festeta amb la Ester, una amiga del poble que fa uns dies va acabar un master de cinema ací a Londres, la qual cosa s'haurà de cel·lebrar!!!
I dilluns que ve,.... a la feina!!! :-S la veritat es que ja tinc ganetes de situar-me i començar amb la marxeta. I a veure si puc trobar algun ratet per anar acabant el projecte,...
Bé, ja us aniré posant al dia,... besets per a tots!!! i molts records!!!

No comments: