2007-08-28

Laia in London!!!

Hola gent!! per fi ha arribat el dia i,... a London em trobe!! de fet estic escrivint des d'un cybercafe i encara no controle massa el teclat angles, aixi que s'hauran de perdonar les faltes d'ortografia,...
Be, despres de rebre una bonica visita dels meus amics Marina i Kim i passar uns ultims dies a la comarca acompanyada de bons amics i familia, arriba el dia en que havia de dir adeu a la comarca i agafar el vol que em duria a una nova etapa de la meva vida, la qual em portaria lluny de molta gent que m'estime pero que alhora em permetria obrir noves portes al meu futur i retrobar-me amb amics amb els quals feia temps que no compartia experiencies....
Ha estat el meu amic Audun, un noi norueg que vaig coneixer a Delft, el qual tambe seguia el curs d'urban body el qual m'ha acollit en primer terme a la seva casa. Ell viu amb un altre noi i una altra noia noruegs tambe, tots ells arquitectes,... Audun arriba a Londres fa uns mesos i tambe esta treballan amb el Norman Foster, aixi que ja m'ha posat al dia en com funcionen les coses al despatx.
La veritat es que he estat molt afortunada aquest cop, ja que he arribat en un cap de setmana en el que feia molt bon temps i he pogut estar disfrutant de la ciutat i passejant molt,.. tambe he estat en alguna festeta com la de la primera nit, en la terrassa de la casa d'un amic del meu amic i on vaig poder comensar a coneixer alguna gent que em trobare en un futur a l'oficina.
Be, no em queda massa temps,.. aixi que ja continuare contant-vos,.. ara vaig a visitar una habitacio,.. a veure si hi ha sort,...
Molts records per a tots!!!!

No comments: