2007-07-26

ja s'han acabat les festes/ the fiestas are over,...





El diumenge passat acabaren les festes després de més de 10 dies d'activitat frenètica, no en el meu cas ja que jo havia de fer el projecte i sols vaig sortir comptades vegades, però tot i així ho vaig disfrutar molt. Estar amb els amics després de tant de temps fora sempre és agradable i durant aquests dies no és gens difícil trobar-te amb ells.
Per a aquells que no hageu estat mai a les festes de Pedreguer us faré un breu resum de quines són les activitats que es duen a terme: els bous són el plat fort (23 entrades de bous i vaques, com als Sant Fermín, vaja,...), concerts de rock, ska,electro-pop, dj's, fock, orquestres que toquen cançons molt conegudes, mariachis,... en , música per a tots els gustos. Per altra banda hi ha diversos espectacles amb foc: el castell, el correfoc i la cordà (aquest any per primer cop, cordà infantil! una bogeria!) També hi ha trobades gastronòmiques, esmorzars amb coques, paelles, sopar popular,... A part de tot això trobem altres activitats tals com el rally humorístic o les carrosses on la gent és disfressa i aprofita per fer crítica social, i , en el cas del rally, profunditzar sobre la cultura popular de Pedreguer. Bé, tampoc oblidem tot el seguit d'actes religiosos que es duen paral·lelament: misses, processó,...
Aquest any han tocat entre d'altres: Fangoria (al dia següent anaren a tocar al Festival de Benicàssim, i nosaltres els tinguérem de gratis!!! hehehe) que varen fer un senyor espectacle, Broke, que la veritat em varen sorprendre molt, ho fan molt bé!, Svaters, que també varen fer una molt bona actuació i Petersellers (molt divertits)
Com podeu veure, n'hi ha per a tots els gustos, així que a veure si el proper any s'animeu a venir!

1 comment:

Anonymous said...

Bon dia! Aquest missatge no es podria escriure res millor! Llegint aquest post em recorda al meu company d'habitació bona edat! Ell sempre es manté parlant sobre això. Jo transmeti la present escriptura a ell. Bastant segur que tindrà una bona lectura. Moltes gràcies per compartir!